public.homepage.logo
Laste pihud, marju täis Allikas: Aron Urb

Visit Estonia kampaaniad

Siia koondame kampaaniaid, mille jagamisel ja levitamisel ning enda teenuste tutvustamisel saavad kaasa aidata kõik Eesti turismi teenusepakkujad

Käimasolevad ja tulevased kampaaniad 

Spaa ja kultuuriteemaline sügiskampaania Lätis 

Periood: 16.09.-27.10.2024
Teema: "Kultuurihoolitsused" - spaapuhkus ja kultuurielamused 
Eesmärk: Tutvustada Eestit kui mitmekülgseid puhkusevõimalusi pakkuvat reisisihtkohta ning siduda spaa- ja kultuuripuhkus ühiseks reisielamuseks. 
Sihtgrupp: Kõrgema sissetulekuga 25-55-aastased Riia ja selle lähiümbruse elanikud, kes on huvitatud nii üksi, sõpradega, kaaslasega kui ka lastega reisimisest.
Kanalid: Digi (META, Google, Youtube), DOOH, raadio, TV ja online TV.
Kampaanialeht: www.visitestonia.com/lv/kulturasprocedura  
kampaania videod:
Proto: https://youtu.be/SjswyrOisZU
Kaevandusmuuseum: https://youtu.be/k8ylg7krCyE
ERM https://youtu.be/Zbw4lGLk_eM
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee

Naisterahvas on teatris

Allikas: Visit Estonia

Kultuuriteemaline sügiskampaania Soomes

Periood: 08.10.-30.11.2024
Teema: kultuur (muuseumid, külastuskeskused, fookus pealinnast välja)
Sihtturg: Soome, Helsingi ja lähiümbrus (Uusimaa piirkond)
Sihtgrupp: 25-55 aastased Helsingis ja lähiümbruses elavad reisi- ja kultuurihuvilised mehed ja naised.
Kanalid: Digi (META, Google, Youtube, TikTok), OOH
Kampaanialeht: https://visitestonia.com/fi/uusiviro
Kampaania videod:
MOMU ja Põltsamaa loss https://youtu.be/5a6_Uj5rKm8
Lennusadam (Meremuuseum) ja Niguliste muuseum https://youtu.be/cRdJYnJng3E
AHHAA Keskus ja Tagurpidi maja https://youtu.be/A3XpXI1Xo9U
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee

Toolid ripuvad seina küljes

Allikas: Visit Estonia

VISIT ESTONIA. IT´S ABOUT TIME imagokampaania Leedus, Poolas, Rootsis ja Norras

Periood: 14.10.-01.12.2024
Sihtturud: Leedu, Poola, Rootsi, Norra
Teema: Loodus, kultuur ja toit. Elamused.
Sihtgrupp: 25-55-aastased reisihuvilised mehed ja naised, kes elavad Vilniuses, Varssavis, Stockholmis ja Oslos. FIT ehk Free Independent Traveller.
Kanalid: Digi (META, Google, Youtube, TikTok, TAMO, AdVideo, Schibsted)
Kampaanialeht: https://www.visitestonia.com/en/itsabouttime
Kampaania videod:
Vesi https://youtu.be/in_OMzHiKKU
Õhk https://youtu.be/mRoNUL0jzws
Tuli https://youtu.be/8TPorcvhu3o
Maa https://youtu.be/LE9q1qmDNeA
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee

jõe ääres seisev naine

Allikas: Visit Estonia

Turgude ülene talvekampaania Lätis, Soomes, Saksamaal ja UK-s

Periood: 15.11.-31.12.2024
Teema: jõuluturud, sündmused, talvised elamused
Turud: Läti, Soome, Saksamaa, UK
Eesmärk: tutvustada Eestit kui mitmekülgset talvepuhkuse sihtkohta nii lastega kui lasteta reisijatele.
Sihtgrupp: 25+ vanuses (FIT) mehed ja naised sihtriikide otseühendustega linnadest.
Kanalid: digi (META, Google, Youtube, TikTok)
Kampaanialeht: www.visitestonia.com/christmas 
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee

Tallinna jõuluturg raekojaplatsil, majakesed ja jõulukuusk

Allikas: Riho Kirss

Hiljuti lõppenud kampaaniad 

LÄTI

Periood: 28.03.-23.04.2024
Teema: Toit, toidukultuur ja -sündmused üle Eesti.
Eesmärk: Lätlaste peamiseks Eestisse reisimise põhjuseks on harilikult küll spaapuhkus või kultuurielamuste kogemine, kuid toiduelamused on enamiku reisijate jaoks vältimatu osa Eesti külastusest. Läti piiriuuringu järgi on restoranide külastus number üks asi, mida Eestisse reisi jooksul tehti ehk see on reisijate jaoks möödapääsmatu osa nende külastusest. Soovime kampaania kommunikatsioonis rõhuda sellele, et Eestis on väga laialdane ning hea kvaliteediga söögikohtade valik ning endale meelepärase leiab igaüks.
Sihtgrupp: Kõrgema sissetulekuga 23-60 vanuses toidu- ja reisihuvilised elanikud (nii lasteta kui lastega) Riiast ja selle lähiümbrusest. 
Kanalid: Digi (META, Google, Youtube)
Kampaanialeht: artikkel läti keeles, artikkel vene keeles
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee

erinevad inimesed söögilaua ääres

Allikas: Visit Estonia

ROOTSI

Periood: 11.03.-21.04.2024
Teema: toit, Eesti toidukultuur, toidusündmused, põnevad toiduelamused (elamustoitlustus). 
Sõnum: Estland – ett smörgåsbord av kulinariska upplevelser (Estonia - a smorgasbord of culinary experiences)
Eesmärk: tutvustada rootslastele Eesti toidukultuuri, toiduelamusi ja -sündmusi. Tuua läbi reklaami rootslased kampaanialehele ja inspireerida neid seeläbi Eestit külastama. Suurendada madalhooajal rootslaste ööbimiste arvu Eestis.
Sihtturg: Stockholm, Malmö, Helsingborg
Sihtgrupp: 25-55 aastased Stockholmis, Malmös ja Helsingborgis elavad reisi- ja toidukultuurihuvilised mehed ja naised.
Kanalid: Digi (META, Google, Youtube, TikTok), print (Di Weekend ja Helsingborgs Dagblad)
Kampaanialeht: www.visitestonia.com/sv/smorgasbord
Kampaania video: https://youtu.be/vaJRjxayulA 
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee

erinevad inimesed söögilaua ääres

Allikas: Visit Estonia

SOOME

Periood: 04.03.-14.04.2024
Teema: kultuur ja sündmused
Eesmärk: tutvustada soomlastele Eesti kultuuri ja sündmusi. Tuua läbi reklaami soomlased kampaanialehele ja inspireerida neid seeläbi Eestit külastama. Suurendada madalhooajal soomlaste ööbimiste arvu Eestis.
Sihtturg: Soome, Helsingi ja lähiümbrus (Uusimaa piirkond)
Sihtgrupp: 25-55 aastased Helsingis ja lähiümbruses elavad reisi- ja kultuurihuvilised mehed ja naised.
Kanalid: Digi (META, Google, Youtube, TikTok), print (Ilta-Sanomat, Mondo, Trendi), Online TV (Ruutu, MTV, Rakuten)
Kampaanialeht: www.visitestonia.com/fi/tapahtumat
Kampaania videod:
Vanemuine: https://youtu.be/4EoLdhsIJo4
Saun: https://youtu.be/-tKLAv7uMWU
Metroo: https://youtu.be/2cJnNe4h4wc
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee

Vanemuise moodi mees istub kannel süles

Allikas: Visit Estonia

SAKSAMAA

Periood: 06.03.-10.04.2024
Teema: Eesti kui kestlik reisisihtkoht (kultuur, loodus, toit)
Eesmärk: Suurendada sakslaste seas Eesti kui hea kestliku reisisihtkoha tuntust ning tutvustada siinseid mitmekülgseid vastutustundlikke puhkamisvõimalusi, suurendades seeläbi sakslaste ööbimiste arvu Eestis madalhooajal.
Sihtgrupp: 25-55-aastased Berliini, Frankfurdi ja Müncheni elanikud, kes soovivad reisida kestlikult ja vastutustundlikult. 
Kanalid: Digi (META, Google, Youtube, TikTok), keskkonnasõbralikud digiekraanid (Berliinis)
Kampaanialeht: www.visitestonia.com/en/outlook 
Kampaania kontakt: Orvika Reilend, orvika.reilend@eis.ee

rahvariiete seelikus naine hüppab üle kivi

Allikas: Visit Estonia

Erinevad online-viktoriinid

Visit Estonia on koondanud ühele nn viktoriinide lehele kokku mõned viimaste aastate online-viktoriinid.

Viktoriinid on eri teemadel – Eesti kultuur ja ajalugu, loodus, tervendavad võtted, jõuluaeg, ent kõiki neid ühendab eesmärk meelelahutuslikul, samas harival moel Eestit veelgi enam tutvustada nii eestimaalastele kui meid külastavatele välisturistidele.

Koondleht on inglise keeles: https://www.visitestonia.com/en/why-estonia/play-quizzes-and-test-your-knowledge-about-estonia

Paljud viktoriinid on rohkemates keeltes – mõni lausa kõigis 7 keeles, milles on ka Visit Estonia muud turunduskanalid (eesti, inglise, soome, saksa, vene, läti, rootsi). Lisame sinna paar korda aastas uusi viktoriine juurde.

Turismiettevõtjana saad seda infot kasutada enda kanalites Eesti eri nurkade alt tutvustamiseks. Selleks lisa lihtsalt link sobiva(te)st kampaania(te)st enda kodulehele.

Perekond uurib muuseumis kivi peal samblike

Allikas: Virgo Haan